torsdag 7 mars 2013

Dopklänning till oss båda

Olles dopklänning är ju klar sedan länge, men jag vill också ha något snyggt till den stora dagen! Olle får nöja sig med en gammal klänning från 1967, medan jag vill köpa nytt :-)
Jag har kollat runt lite på nätet och hittade den här klänningenMom2moM. Först tänkte jag att det bara var mammakläder, men när jag läste lite om de olika kläderna så ska de passa lika bra under graviditeten som efteråt.

Jag gillar verkligen färgen och modellen på den här klänningen så nu är den beställd. Alltid lite svårt att köpa kläder på nätet, men jag hoppas att den kommer passa.

2 kommentarer:

  1. Tyckte också den var fin, och gillar du den inte när du provar kan man väl returnera? Ska du ha något över, som kofta eller kavaj om det är lite kallt framme i kyrkan?
    (men, vad tråkigt det där lät ... glädjemarodör liksom.. : )
    Kram Hanna

    SvaraRadera