onsdag 23 november 2011

Fina tankar som värmer

I allhelgonahelgen lyste en ljus för Dutt hos hans änglakompis Lillsudd på en kyrkogård i Sverige. Det var Lillsudds mamma, FC, som på det sättet hedrade vårt barn. Ljuslyktan, som är dekorerad med decoupage, fick jag igår på posten och nu står den på Dutts minnesbord.

Dessutom fick jag fyra blomsterlökar på uppmaning att jag ska fortsätta att göra det som jag tycker är roligt. Så idag är de planterade vid Dutts minnesträd. De kommer förhoppningsvis blomma lagom till Dutts ettårsdag.

Tack så hjärtligt för din fina gest, Elida.
Jag blev helt varm i hjärtat och tårarna rann en stund. Av tacksamhet den här gången.

4 kommentarer:

  1. Minnesbordet är jättefint. Jag tror att Dutt ser minnesbordet och ler i sin himmel, där han sitter bredvid sin mormor.

    SvaraRadera
  2. Va fin och vilken fin gest!
    Tack för tipsen, ska fråga om prednisolon och innohep till nästa gång eller framförallt fråga vad de har för plan.

    Många varma kramar

    SvaraRadera
  3. Det finns verkligen fina människor!

    Tack för din kommentar, förstår inte att du orkar gå in på bloggar som min.

    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Vad fint det är på Dutts hylla :-) Inspirerar mig lite att kanske så småningom visa suddbarnets i bloggen...

    Skönt att se att den kom fram och att ni tyckte om den. Och det är ju så himla mysigt att sitta och pyssla. *måste till Panduro imorgon*

    SvaraRadera