torsdag 6 oktober 2011

Dutt 6 oktober

Idag är den dag som vi längtade efter från att vi såg plusset på stickan den 30 januari. Den 12 maj blev istället dagens datum ett ångestladdat datum.

Dutt, du hade varit så älskad och efterlängtad om du hade kommit nu som en frisk liten pojke.
Nu blev du istället älskad och saknad för alltid.

Dagens datum hade kanske känts lite lättare om vi vetat om din lillebror eller lillasyster mår bra. Denna väntan till tisdag känns olidlig.

Dutt , mamma och pappa saknar och älskar dig!


11 kommentarer:

  1. Skickar styrkekramar till er även om jag inte kan föreställa mig vad ni går igenom...

    SvaraRadera
  2. Tänkte på er och Dutt när jag vaknade imorse och såg att det var den 6e oktober. Ta hand om varandra! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vet precis vad du går igenom! Jag förlorade min lilla pojke för exakt en månad sen, var då i vecka 22. Ta hand om dig.

    SvaraRadera
  4. Nu sitter man och gråter på jobbet...Tänker på er och går ofta till Dutts plats. (bor nära kyrkan) Jag hoppas att Dutt ska få ett syskon i framtiden på ett eller annat sätt!
    Styrkekramar

    SvaraRadera
  5. Varmaste kramar till er å Dutt.

    SvaraRadera
  6. Skickar också en massa kramar till er!

    SvaraRadera
  7. Gråter när jag läser detta. Det var ju inte så här det skulle gå :(

    SvaraRadera
  8. Skänker varma tankar till er och önskar er lycka till inför tisdagens besök! Kram

    SvaraRadera