tisdag 27 september 2011

Snöis 6 mm

På väg hem nu från ultraljudet. Läkaren hade svårt att se hjärtljuden men när hon nästan gett upp såg vi alla något litet fladder. Så förhoppningsvis var det hjärtat. Hon brukar inte ha kontroll så här tidigt så därför ska vi tillbaka nästa tisdag också för att vi ska kunna se hjärtljuden ännu tydligare.

Hon kunde också se lite rester från blödningen jag hade förra veckan, men den höll kroppen på att ta hand om.

Det hon idag kunde se såg bra ut.

I och med att vi i sista sekunden såg hjärtfladdret känner jag mig lite lugnare.

19 kommentarer:

  1. Tjohooo!! klart det var hjärtat!

    SvaraRadera
  2. ååå va härligt =) det ska gå denna gången! Kram

    SvaraRadera
  3. LJUVLIGT!
    Då vet jag vad jag ska hoppas på.
    Lyckos dig som får komma tillbaka på tisdag igen.
    GRATTIS GRATTIS GRATTIS

    SvaraRadera
  4. Roligt att höra, hoppas på en lugn graviditet för dig! Kram

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt, klart det var hjärtat! Nästa vecka kommer ni få se det tydligare :-)

    SvaraRadera
  6. Härligt!
    Denna gång kommer det gå hela vägen. :)

    Kram

    SvaraRadera
  7. Bra Snöis, fladdra på nu! Vi vill träffa dig i maj 2012!

    SvaraRadera
  8. Åh, så skönt! Snöis finns där! :o)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Åh grattis så sjukt glad jag blir, nu är det bara för snöis att växa på!!!

    Kramar i massor

    SvaraRadera
  10. Du ska se att det kommer gå bra! Snöis är en starkis, har ju redan klarat så mycket... Från isprick till 6 mm är inte dåligt på så kort tid ändå!
    Kram Lo

    SvaraRadera
  11. Vad härligt! Åh vad skönt att läsa.
    kramar!

    SvaraRadera
  12. Det låter ju jättebra!! Skönt!

    Kramar!!

    SvaraRadera
  13. Oj vad liten Snöis är! Det låter ju väldigt lovande att ni kunde se något fladdra. Jag hoppas att det betyder att hjärtat slår och bebisen är frisk. Hoppas att dagarna går snabbt till nästa VUL och att ni har något trevligt att sysselsätta er med. Håller tummarna hårt!

    SvaraRadera
  14. Vad skönt att de såg bra ut o hoppas veckan går snbbt tills nästa vul. KRAM

    SvaraRadera
  15. Härligt!! :) Skönt för er! Underbart!!
    Kram

    SvaraRadera