måndag 18 juli 2011

Till hans syskon

Till Dutts syster eller bror
På rea i februari köpte jag en body med lussekatter på som jag tänkte skulle passa perfekt till Dutt i december. Nu blev det ju inte så och jag har funderat på om jag skulle sälja bodyn på Tradera eller ge bort den till någon som väntar smått i höst.

Men nu har jag tänkt färdigt. Dutt vill inte att jag säljer bodyn på Tradera och han gillar inte heller idén med att ge bort den. Han tycker att hans bror eller syster ska ha den oavsett när den lilla människan föds. Skulle bodyn vara lagom mitt i sommaren så får det vara så. Det måste ju gå att ha en lussebody på sommaren eller hösten eller på våren.

Så nu är det bestämt! Ej till salu ;-)

10 kommentarer:

  1. Vet du de tycker jag låter kokt! För Dutt kommer att få en syster eller bror och då kommer den ju komma till användning. Kram!

    SvaraRadera
  2. Klart ni ska spara kläderna som var tänkta till Dutt. Förhoppningsvis kommer det ett syskon så småningom som kan ha användning för dom.

    O självklart kan bodyn användas året om :)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Låter mycket klokt att ni sparar kläderna! =)

    SvaraRadera
  4. Det tycker jag låter som en bra idé. Följer er och håller tummarna för er!

    Massor av kramar
    Skrippo från FL

    SvaraRadera
  5. Klart ni ska spara dom!!! Tror bestämt på att Dutt kommer få ett supergulligt litet syskon framåt! Lusse-body kan man när som eftersom det påminner er om Dutt. Kram!!!!

    SvaraRadera
  6. Helt rätt, klart ni ska spara! Är säker på att Dutt får ett syskon som kan använda det. Skönt att du också kan tänka så nu.
    kramar!

    SvaraRadera
  7. Tack snälla ni för era kommentarer. Detta var det enda plagg som jag hann handla till Dutt. De andra kläderna som jag har köpt tidigare har varit till någon... Men dom är inte heller till salu ;-)

    SvaraRadera
  8. Vad bra att du har bestämt dig så! :-)
    Dutt kommer att få en syster eller bror någon gång.
    Kramar

    SvaraRadera