söndag 30 januari 2011

Resultatet

64 kommentarer:

  1. Underbart! Grattis!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad skönt! Stort grattis!!!

    SvaraRadera
  3. Wow, det där var ett snyggt plus!

    SvaraRadera
  4. Grattis!! Vilken härlig nyhet så här på söndagmorgon. Jag blir så glad för er skull. Underbart! Kramar

    SvaraRadera
  5. Yes, yes, yes!!!!!!
    Stort grattis till er båda

    Åsa

    SvaraRadera
  6. Grattis grattis grattis!!!

    SvaraRadera
  7. JAA, underbart! Stort grattis, hoppas ni inte ligger avsvimmade hela dagen =)

    SvaraRadera
  8. Grattis! Har följt dig senaste dagarna flera ggr om dagen... Ska själv igenom samma resa med ÄP nästa v. Anonym än så länge, men trots det med en lyckotår i ögat för er skull.

    SvaraRadera
  9. Wiihoo!! Ja vad underbart!! Stort grattis till er båda:)

    Gråter av lycka här:)

    stor kram

    SvaraRadera
  10. JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!
    Det var ju eran tur nu!
    Stort GRATTIS :-D Håller tummarna att allt ska gå bra :)

    Många varma kramar till er båda!

    SvaraRadera
  11. Åh, JAAA! Äntligen var det er tur! Hur tog ni det? Låg ni avsvimmade på badrumsgolvet? Hur ska ni fira detta? Grattis, är så otroligt glad för er skull, det var verkligen er tur nu. Ni förtjänar detta!! Grattis, återigen!

    Kram Rebecca

    SvaraRadera
  12. YES!!! Yes yes yes! .. Det första jag tänkte på i morse när jag vaknade var "hur har det gått??". Vilken underbar nyhet!
    STORT GRATTIS till er båda. .. Nu ska det bli spännande att följa "den nya" resan. :]
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Gratulerar så mycket!

    SvaraRadera
  14. GRATTIS!!! Vilken underbar nyhet!!!! =)

    SvaraRadera
  15. Aaaaah vad glad jag blir!!!!!!! Grattis till er och dutt!!!
    Hoppas h*n tänker stanna lääänge!!!!!
    Kram nu blev en lyckad helg ett faktum!!!!

    SvaraRadera
  16. Whiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

    Fantastiskt! Underbart! Äntligen!

    Berätta nu hur det är, vad ni tänker och hur det gick till :-)

    SvaraRadera
  17. Hahahaaa! Häääärligt! Stort GRATTIS!!

    SvaraRadera
  18. jaaaaa! jippi! grattis!!! va underbart!!

    SvaraRadera
  19. Grattis! Underbart!

    SvaraRadera
  20. GRATTIS! Åh va roligt!

    SvaraRadera
  21. Så underbart!! Stort grattis till er!!

    SvaraRadera
  22. Tänkte nästan på er direkt när jag vaknade och undrade hur det gått. Nu ser jag ju att det har ju gått alldeles utmärkt!! Är så otroligt glad för er skull, det var verkligen er tur nu!! Sitter här med tårar i ögonen när jag ser din fina bild. :-) STORT GRATTIS!!!

    SvaraRadera
  23. Grattis. Är så glad för er skull.

    SvaraRadera
  24. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Underbart! Grattis till er <3 och STOR kram <3

    SvaraRadera
  25. JAAA!!! Stort Grattis! Vad fantastiskt!

    Många kramar

    SvaraRadera
  26. Jättestort GRATTIS från en nytillkommen läsare. Jag har bara följt din blogg några dagar, och håller på att läsa ikapp tidigare inlägg, men är ändå så glad för er skull! Det verkade ju så positivt -och det var ju precis vad resultatet visade! :)

    SvaraRadera
  27. Underbart! Stort grattis!!! Njut och fira ordentligt! Kramar!

    SvaraRadera
  28. GRATTIS! Jag är så glad för din skull att jag har glädjetårar i ögonen :-)
    /A

    SvaraRadera
  29. Bästa nyheterna man kunde tänka sig!! Underbart! Kram

    SvaraRadera
  30. Helt underbart, STORT GRATTIS! Jag gjorde mitt förra försök i samma veva som du (det misslyckades även för mig) men nu ruvar jag igen. Hoppas, hoppas hoppas att jag med ska få plussa nu. Håller tummarna hela vägen för en bra graviditet, tack för att vi får följa dig!

    SvaraRadera
  31. Ja, ja, ja, ja...JAAAAA!!! Jag visste det!
    Underbart och se storken med pluset på stickan i sin famn.
    Stort grattis till er!

    Kramar

    SvaraRadera
  32. Härligt att uppleva plus på stickan?! Man gör om det några gånger innan man vågar tro på det :) Stort grattis!

    SvaraRadera
  33. Åh, vad ljuvligt!:)
    Många gratulationer till er!

    SvaraRadera
  34. Jessica,Magnus,Klara o Hedvig30 januari 2011 kl. 11:17

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Grattis grattis grattis grattis grattis! Åh så himla underbart fantastiskt härligt! Åh nu börjar jag gråta :-)

    SvaraRadera
  35. Grattis!!! Så härligt! :)

    SvaraRadera
  36. Wiiiiiiii!!!! Åh vad underbart. Bra jobbat dutten!!!! kram

    SvaraRadera
  37. Såååå underbart, härligt och fantastiskt!!! Stort stort GRATTIS till er!!

    Kram!

    SvaraRadera
  38. helt underbart super grattis till det fin fina pluset. hur det gått för er var det första jag tänkte på i morse hur härligt som helst att läsa att det blivit ett plus. grattis igen

    SvaraRadera
  39. Å dutt! Jag visste du skulle klara det!!! GRATTIS!!! Massor av kramar!

    SvaraRadera
  40. Nej vad fantastiskt! Stort grattis! Jag börjar nästan gråta..!

    SvaraRadera
  41. Jag kunde springa in till min man som fortfarande låg och sova och ropa "du vet Längtan - hon la ut en bild på sitt gravtest på bloggen!". Han förstod direkt eftersom vi båda varit inne på bloggen stup i kvarten de senaste dagarna. Han tyckte att det vat ett underbart sätt att bli väckt på! :)
    Stort grattis från oss båda!

    SvaraRadera
  42. Som övriga talare säger jag GRATTIS!! Underbart att se :)

    SvaraRadera
  43. JAAAAA!!!! Vad glad jag blir!! Stort grattis det här är ni verkligen värda :D

    Stoooor grattiskram!

    SvaraRadera
  44. Grymt! Har som många andra följt din ruvning de sista veckorna! Ska ta med den positiva känslan jag känner för dig och använda den i min egen process. Lyckokramar till Er

    SvaraRadera
  45. Yes! Stort stort grattis!!!

    SvaraRadera
  46. Jag kan inte tacka er tillräckligt. Jag blir så innerligt glad för varje kommentar jag får.

    Puss på er allihopa!

    SvaraRadera
  47. GRATTIS!!! Jiiippii vad glad jag blir med er <3 Kramar Denise

    SvaraRadera
  48. Åh!!! Tårarna sprutar här!!! Stort grattis vännen, ÄNTLIGEN!!! Nu är det din tur :D Stora grattiskramar till både dig och din man från Anna aka Lightfish

    SvaraRadera
  49. Fantastiskt! Blir så glad för din skull! GRATTIS

    SvaraRadera
  50. Stort stort grattis!! Jag och R är superglada för er skull! Kramar

    SvaraRadera
  51. Grattis,
    Jag visste det när jag läste din blogg den 29:e. Du ger oss hopp!
    Tack!

    SvaraRadera
  52. Här händer det saker!!!

    GRATTIS GRATTIS GRATTIS

    Såå glad för er!

    KRAM

    SvaraRadera